Članki avtorja: Eva Domijan

e-trgovina
MMARKETING

Kako generacija Z vpliva na marketing v e-trgovini?

Nakupovanje v živo

»Nakupovanje v živo« premika meje klasične e-trgovine

Glasovno iskanje
MMARKETING

Vzpon glasovnega iskanja v spletni trgovini

temu
MMARKETING

Nakupuj kot milijarder ali kako kitajski spletni velikani…

Zelena logistika
MMARKETING

Zelena logistika: kako lahko spletne trgovine poslujejo…

Pet trendov
DIGITALNO

Pet trendov, ki narekujejo sedanjost in prihodnost spletne…

Eva Domijan
MMARKETING

Več kot klik: Prihodnost e-trgovine v večkanalnem in…

moda ui

Čarobni svet mode 2.0: Kako umetna inteligenca šiva prihodnost

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji